UX Portfolio
YOUNGCAPITAL
YoungCapital had een relatief groot probleem op hun website. Erg veel gebruikers haakte af bij het solliciteren op een vacature nadat ze zagen dat er een account aangemaakt dient te worden om te solliciteren.
Ik heb in dit project onderzocht waardoor de gebruikers massaal afhaakten tijdens dit proces. Er kwamen meerdere gebruikersbehoeften aan het licht die niet vervuld werden voor de gebruiker. Vanuit het onderzoek heb ik een herontwerp ontwikkeld op basis van de gebruikersbehoeften die uit het onderzoek naar voren kwamen. Klik op de knop hieronder voor de verdere toelichting over dit project, de opdracht en hoe ik te werk ben gegaan.
XVR SIMULATION
Binnen dit project heb ik het gehele startproces, van het simulatieprogramma dat XVR Simulation biedt, herontworpen. Voordat ik begon werd een nieuwe gebruiker direct in het diepe gegooid zodra hij of zij de software opende.
Ik heb binnen dit project op basis van meerdere gebruikerstesten de gehele workflow binnen de software opnieuw ontworpen zodat de software tijdens het startproces de gebruiker optimaal ondersteund. Klik op de knop hieronder voor een verdere toelichting over van dit project, de opdracht en hoe ik te werk ben gegaan.
T-MOBILE
De opdracht in dit project klonk op papier simpel: "Verbeter de interactie tussen T-Mobile en haar (nieuwe en bestaande) klanten".
Ik heb in samenwerking met 3 groepsgenoten de T-Mobile app een volledige UX make-over gegeven waarin een persoonlijke AI-assistent de hoofdrol had. De persoonlijke AI-assistent zorgde ervoor dat interactie tussen T-Mobile en haar klanten persoonlijker aanvoelde en beter verliep. Klik op de knop hieronder voor de verdere toelichting over dit project, de opdracht en hoe ik te werk ben gegaan.